Livet är som en trisslott..

... ibland. Plötsligt händer det. Högsta vinsten visar sej utan förvarning.

Kärlek vad är det? Äkta kärlek finns det?
Nu har jag svaren. Nu vet jag vad kärlek är. Nu vet jag att äkta kärlek finns.

Lever i ett lyckorus, ett rus jag hoppas aldrig tar slut.  Ett underbart rus som jag aldrig upplevt förr.
Ialla fall har jag inte upplevt ett kärleksrus som detta.
Jag trodde jag visste vad kärlek var, trodde att jag älskat förr. Men nej, jag har aldrig upplevt äkta innerlig kärlek någonsin. Jag har aldrig älskat någon som nu.

Trodde det var förälskelsens rus jag kännde, ett nyfiket rus i nyhetens behag. Men nu har jag insett, detta är äkta djup kärlek. En kärlek på ett helt annat plan än jag någonsin upplevt.

Kan inte förvandla mina känslor till  ord, för det finns inga ord som täcker som kan beskriva vad jag känner.
För bra för att vara sant. Djupt inuti finns oron att allt detta vackra ska ryckas bort från mej. Det skulle krossa mej. Försöker jaga undan dessa orosmoln. Men dom vägrar släppa sitt grepp.
Rädd att en morgon vakna och allt är borta, att allt bara varit en underbar dröm.

Jag vet att du lovat mej att detta inte försvinner. Att detta är sant, vår verklighet. Att du aldrig tänker lämna mej. Att du för alltid kommer stanna vid min sida.
Jag borde släppa dessa orosmoln och bara njuta  av våra stunder tillsammans.
Har svårt att tro att jag få vara lycklig. Att jag ska få behålla detta. Att det är till för mej.

Men livet är som en trisslott... plötsligt händer det omöjliga!

Krama varann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0