Läget under kontroll..

Nu har jag landat, kommit ur "chocken". Nu ligger framtiden för mina fötter. Och jag är glad för det. Rädslan för vägens alla kurvor och backar är borta. Nu vet jag vad som som finns bakom nästa krök eller krön.
Ingenting kan få mej ner knä igen. Jag vet att det finns någon som verkligen älskar mej. Och som jag vågar älska, som älskar mej tillbaka lika högt. Att det är mej som person, för den jag är som jag älskas nu. Inte för att någon vill ha närhet, ömhet och sex. Nej jag älskas och älskar av äkta känslor.

Jag är lycklig nu. Och jag har insett att jag är så väl värd detta. Jag mottar all kärlek jag får, lika hett som jag delar ut min kärlek.

Krama varann och sluta aldrig hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0